środa, 31 grudnia 2014

Coś się kończy, coś się zaczyna


Nie mam pojęcia jakim cudem ten rok tak szybko upłynął. Niedawno przyzwyczajałam się, że mamy już 2014 i starałam się pisać prawidłową datę w zeszycie, a za kilka godzin przywitamy już kolejny. Każdy z nas miał wzloty i upadki, niektórzy przeżyli więcej tych złych rzeczy, a niektórzy więcej tych dobrych. U mnie jest mniej więcej pół na pół, ale jak zrobiłam podsumowanie to wyszło mi, jest jednak troszeczkę więcej tych dobrych. Mam tylko nadzieję, że 2015 będzie owocniejszy i pełen wrażeń.

Postanowienia blogowe: więcej czytać, więcej oglądać, dużo recenzować, zacząć serie, kontynuować swoją twórczość literacką, rozwijać się, mieć wciąż taką samą radość z prowadzenia bloga.

Podsumowanie: blog ma 4 miesiące, napisałyśmy 28 postów, odwiedziliście go ponad 2 000 razy, zostawiliście po sobie 205 komentarzy i zostało z nami na dłużej 18 obserwatorów.

Wszystkim życzymy szczęśliwego roku i niech los zawsze Wam sprzyja!

Wiecie, że Was kochamy,
xoxo
Olivia & Agnes

4 komentarze:

  1. cos sie skonczylo, cos sie zaczyna, nowy rok, nowe szanse!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja postanowiłam sobie, że będą bardziej przykładać się do pisania postów i robienia zdjęć :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwijajcie się dalej. ;3 Szczęśliwego Nowego Roku. ^^
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też w 2014 roku było pół na pół, ale jednak przeważyły dobre rzeczy :))

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Mają dla mnie duże znaczenie i zachęcają do dalszej pracy :)