niedziela, 4 stycznia 2015

Nowa seria

 "To możliwość spełnienia marzeń sprawia, że życie jest takie fascynujące"
Paulo Coelho
Przeczytałam jedną książkę tego pana w wakacje i była bardzo inspirująca. Dała mi dużo do myślenia. Jeśli interesuje was filozofia to szczerze polecam twórczość tego pana!
"Przyjaźń to jeden umysł w dwóch ciałach"

Mencjusz

Oj, tak haha. Tak jest tylko w prawdziwej przyjaźni.


"Myślę, że najbardziej smutni ludzie zawsze próbują z całych sił uszczęśliwiać innych. Wszystko dlatego, że wiedzą jak to jest czuć się kompletnie bezwartościowym i nie chcą, by inni tak się czuli."
Robin Williams
Szkoda, że odszedł.

 "Kariera to piękna rzecz, ale nie możesz się do niej przytulić w zimną noc"
Marylin Monroe
Prawda. Nawet jeśli jesteśmy zapracowani, to trzeba pamiętać o najbliższych. Nie warto żyć samą pracą.
"Prawda jest piękna, bez wątpienia, lecz równie piękne bywają kłamstwa.
Ralph Waldo Emerson
Każdy kiedyś kłamał, ja też, ale zdecydowanie jestem zwolenniczką mówienia prawdy.
Macie jakieś ulubione cytaty? Podzielcie się, bo mój zeszyt przeznaczony na nie jest jeszcze do połowy pusty i trzeba go zapełnić! :) 

5 komentarzy:

  1. Cudowne cytaty! Dają sporo do myślenia :) Mój ulubiony to "Tylko niemożliwe jest warte wysiłku" - Jeanette Winterson.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  2. "Myślę, że najbardziej smutni ludzie zawsze próbują z całych sił uszczęśliwiać innych. Wszystko dlatego, że wiedzą jak to jest czuć się kompletnie bezwartościowym i nie chcą, by inni tak się czuli." ten cytat podoba mi się najbardziej i jest mega prawdziwy
    fajny pomysł na posta :)
    zajrzysz do mnie? jeśli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi bardzo miło i nie będę owijać w bawełne ale zależy mi na tym :)

    http://julczi-juulczi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze cytaty *-*

    Caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne cytaty!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Mają dla mnie duże znaczenie i zachęcają do dalszej pracy :)