sobota, 24 stycznia 2015

Na co warto iść do kina w styczniu?

Historia nieuchwytnego moskiewskiego mordercy, który na miejscu zbrodni pozostawia kartoniki z numerami.

Polski thriller? Wow, tego sie nie spodziewałam. Dowiedziałam się o nim z telewizji i gdy przeczytałam opis naprawdę sądzę że to może być dobry film. W naszym kraju zdecydowanie brakuje takich filmów. Po za tym plakat jest tajemniczy i przykuwa uwagę. I Złote Lwy na festiwalu w Gdyni! (w rodzinnym mieście moim i Agnes, tak na marginesie)
  Zapomniany aktor, który niegdyś grał postać kultowego superbohatera, walczy ze swoim ego, próbując odzyskać sławę i rodzinę.

Niecodzienny pomysł na produkcję, intrygujący tytuł i plejada gwiazd. W dodatku kilka nominacji do Oscarów. Jestem również ciekawa jak się spisze Zach Galifianakis, bo swoją kreacją w "Kac Vegas" bawił mnie do łez.
Młody i ambitny perkusista za wszelką cenę pragnie dołączyć do czołówki najwybitniejszych artystów muzyki jazzowej.

Podoba mi się wizja Milesa Tellera jako próbującego osiągnąć sukces muzyka. Zagrał świetnie w "Cudownie, tu i teraz" oraz w "Niezgodnej"
i bardzo lubię tego aktora. I J.K Simmons, którego miałam okazję oglądać w Juno (tylko mi się od razu kojarzy z J.K Rowling? xd) I niezbyt znana Melissa Benoist, którą znam jako Marley z Glee. Ciekawie jak wypadnie na większym ekranie. Wiec tak: super aktorów mamy, nominacje do nagód mamy i ciekawą fabułę mamy. Czego chcieć więcej?
Kacper - nauczyciel historii dowiaduje się, że traci wzrok. By zachować pracę i doprowadzić swoją klasę do matury, postanawia ukryć problemy przed dyrektorem.

Słyszałam już wcześniej o tej historii i czekałam na premierę tego filmu. I w dodatku Andrzej Chyra to bardzo dobry aktor. Może być ciekawie.







Nie oglądałam tych filmów osobiście. Wybrałam kilka które mnie najbardziej zainteresowały ze względu na aktorów, nominacje i przede wszystkim opis. Niestety nie będę miała okazji ich zobaczyć w kinie, ale mam nadzieję że za jakiś czas pojawią się w Internecie.

Byliście na czymś ostatnio w kinie lub zamierzacie iść?

P.S: Są tu jacyś stali czytelnicy? Ostatnio mam coraz mniejsze chęci do blogowanie i jestem ciekawa czy ktoś często tutaj bywa i podobają mu się posty.

2 komentarze:

  1. Cześć masz bardzo ładny blog. Co powiesz o wzajemnej obserwacji? Jeśli tak to ty zacznij i napisz mi w kom. że teraz moja kolej. ;)
    http://blogmoimzyciem.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam jeszcze wielkie oczy :) dopiero wpadłam na Twojego bloga
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Mają dla mnie duże znaczenie i zachęcają do dalszej pracy :)