niedziela, 15 lutego 2015

Wierszyki na walentynki

Wszystkie wierszyki są moje autorstwa, więc zabraniam kopiowania (chyba, że na kartce do ukochanej osoby, wtedy wybaczam). Jeżeli już to robicie w internecie to proszę o podanie źródła.



Dla mojej (np. Karolinki, przyjaciółeczki)
ślicznotki i super dziewczynki/ dziewczyneczki
Tej co ma oczka (np. zielonego) koloru
I pełna jest wigoru
Zawsze ma uśmiech w kształcie banana
I jest przy tym przekochana
W kolejce już się możecie ustawiać panowie
I tak, że mnie kocha najbardziej wam powie
Składam Ci z okazji walentynek najserdeczniejsze życzenia
Dużo buziaczków i marzeń spełnienia

Dla mojego (np. Michałka, Damianka, kochanka)
co jest słodki jak chałka
Gdy Cię widzę mój świat się zmienia
szary na kolorowy się podmienia
Przytulasz mnie jak misiu polarny
który jest milutki, nie koszmarny.
Kocham Cię mocno jak stąd do Estonii
I nikt mi tego nie zabroni.
Jesteśmy samotnymi gwiazdeczkami na niebie
więc idealnie pasujemy do siebie.

Kochany,
czy wiesz jak jesteś przeze mnie uwielbiany? (albo inne określenie)
 Moje serce bije wyłącznie dla Ciebie,
Mój jedyny skarbie w niebie/ na świecie (nie mogę się zdecydować)

Moje serce cierpi, 
bo w tobie brak chęci
Jeśli kochasz,
 to uczucie pokaż
 ktoś cie mocno kocha tak bardzo jak długa jest rzeka
Stoi bliżej niż myślisz i czeka

Kocham cie najbardziej moje słońce 
 Dla Ciebie pójdę nawet na świata końce
 (taki rym mi przyszedł do głowy, można go gdzieś dołączyć czy coś)

Uśmiech - pierwsze co robię, gdy cię widzę
Radość - to czuje gdy jesteś przy mnie
Nieśmiałość - to zwycięża, gdy mam ci wyznać moje uczucia do Ciebie

Mam nadzieję, że przyjdzie taki dzień
Kiedy cię złapię za rączkę milutką
Kochaną i zawsze cieplutką
I będziemy razem jednością
Miłością i radością


Jeśli ktoś by chciał napisać wierszyk, ale mu nie wychodzi to służę pomocą :) Piszcie na e-maila: oliwka_2000@vp.pl. Możecie pisać w innych sprawach też albo tak po prostu, lubię pisać z ludźmi :)

Wysłaliście komuś walentynkę?

P.S Przepraszam że tak późno, ale kompletnie o tym zapomniałam :)

3 komentarze:

  1. świetne wiersze :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nikomu nic nie wysyłałam :)

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Mają dla mnie duże znaczenie i zachęcają do dalszej pracy :)