wtorek, 25 listopada 2014

W tramkach przez świat: Warszawa cz.2

Witam Was ponownie z postem o Warszawie :)

Po w miarę zjadliwym śniadaniu w internacie, spakowaliśmy się i ruszyliśmy powoli w drogę powrotną do Gdyni. Po drodze zatrzymaliśmy się w trzech miejscach. Pierwszym z nich było studio Telewizji Polskiej. Gmach po zewnętrznej stronie prezentował się wspaniale, a po wewnętrznej nie koniecznie. Taki budynek na pokaz. W środku przewodnik pokazał nam studio sportowe (zdj 1, 2 i 4 licząc od lewej do prawej) i studio programu "Świat się kręci" (zdj 5). Potem zobaczyliśmy małe muzeum, którym były stare sprzęty używane w latach 70-tych.


Potem wybraliśmy się do Pałacu w Willanowie. Mieliśmy bardzo miłą panią przewodnik, więc czas minął nam szybko i przyjemnie :)


Następnym punktem wycieczki było Muzeum Powstania Warszawskiego. To miejsce mnie zachwyciło. Gdy się wchodzi nie w sposób zauważyć przygaszonego światła nadającego niezwykłą atmosferę. Cały obiekt jest zrobiony bardzo nowocześnie - jest wiele zdjęć i filmów, można obejrzeć krótką projekcję w sali kinowej, tekst na ścianach jest napisany w dwóch językach. Aby jeszcze bardziej urozmaicić te miejsce na ścianach powieszono kartki z kalendarza w czasie powstania. Jest na nich napisane co się działo danego dnia. 


Po zwiedzaniu, wsiedliśmy do autokaru i byliśmy w pod szkołą dopiero koło północy.

Podobają się Wam takie typu posty?

8 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia, lubię zwiedzać nowe miejsca. :D
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widzę wycieczka sie udała :)
    Obserwujemy? Jak tak, to zacznij i daj znac u mnie :) Klikniesz w link Sheinside u mnie?
    Proszę o klik w linki w tym poście, pod zdjęciem na końcu posta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia :)

    Obserwujemy ?
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Warszawa według mnie jest ładnym miastem i warto ją zwiedzić.Świetny tytuł posta.
    avenuefranche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam w Muzeum Powstania Warszawskiego, ale nie przepadam za historią, więc nie zachwyciło mnie, aż tak :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/ -> u mnie pojawił się post o wymianie z Francją

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama bardzo chętnie odwiedziłabym to miasto, jest tam tak wiele rzeczy wartych obejrzenia! Cieszę się, że wycieczka Ci się udała :)

    + Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy :) każdy komentarz motywuje nas do dalszej pracy.
    http://gloomy-mondays.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :)

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Mają dla mnie duże znaczenie i zachęcają do dalszej pracy :)