wtorek, 4 listopada 2014

"Nie ma sensu nienawidzić kogoś kogo kochasz. Naprawdę kochasz."

Zachęcona obsadą obejrzałam film "John Lennon. Chłopak znikąd."Jak sama nazwa wskazuje, opowiada on historię Johna Lennona, kultowego piosenkarza, założyciela zespołu The Beatles. Osobiście lubię ich muzykę, mimo że jest "stara".Film ukazuje nam początki artysty, ważne momenty jego młodego życia. Akcja rozgrywa się w okresie, kiedy John miał około 15 lat i poznał swoją matkę. To ona wprowadza go w świat muzyki, od którego ciotka Mimi chciała go chronić.Lennon miał smutne życie. Aaron Taylor-Johnson moim zdaniem bardzo dobrze poradził sobie z pokazaniem tego. Pochwała należy się także Ane-Marine Duff. Świetnie zagrała małe szaleństwo matki. Widać, że aktorzy bardzo zaangażowali się w swoje role. Pokazali emocje, jakie zapewne władały bohaterami. Thomas Brodie-Sangster (Paul McCartney) specjalnie nauczył się grać na gitarze lewą ręką. Uważam, że akcja została dobrze rozłożona na części filmu. Właściwie w każdym momencie czegoś się dowiadujemy, dzieje się coś nowego. A co najważniejsze, film w miarę zgadza się z rzeczywistością.  Do tego jest prawdziwy, nie wieje sztucznością i nie jest to naciągana biografia z suchymi faktami. Szczerze mówiąc, nie znam za bardzo dokładnej historii Lennona i reszty, jednak wydaje mi się, że i tak warto zobaczyć.Nie spodziewajcie się jednak zbyt wiele - film jest tylko o POCZĄTKACH, kiedy zamiast The Beatles było jeszcze The Quarrymen. Ostrzegam was, bo wiem, że niektórzy liczyli na więcej. Mi osobiście tyle wystarcza.

11 komentarzy:

  1. nie ogladalam jeszcze tego filmu, ale wydaje sie byc ciekawy;d
    Mam do ciebie i do was wszystkich prosbe. moglibyscie poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. oczywiscie odwdziecze sie i zaobserwuje :D tylko prosze szczerze (90 osob napisalo ze kliknelo a zrobilo to tak naprawde 43), wiec to bedzie sparawdzane;p Wybbiore kilka blogow i ich polece;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią obejrzę. Dowiem się czegoś więcej na temat Beatlesów :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie oglądałam tego filmu
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ten film.Myślę, że ci którzy interesują się muzyką powinni znać mniej więcej historię Johna.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale bardzo przekonał mnie do obejrzenia fakt,że film nie jest przesadnie sztuczny :)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz blog. Świetny cytat i wygląd bloga. Obserwujemy? Jeżeli tak, odpisz u mnie. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tym filmie, ale muszę go oglądnąc! *.*
    wydaje się być świetny <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam jak dla mnie najlepszy film jaki kiedykolwiek oglądałam :D
    pozdrawiam
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba obejrzę ten film skoro daje radę.
    Dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Mają dla mnie duże znaczenie i zachęcają do dalszej pracy :)