piątek, 10 października 2014

Glee

Czym jest Glee? Glee to wspaniały serial. Zaczęłam go oglądać parę lat temu.  Odcinek pilotażowy obejrzałam bardzo dawno, jednak stwierdziłam, że jest nudny i go wyłączyłam. Jakiś czas po tym znowu stwierdziłam, że zacznę go oglądać, bo czytałam bardzo dobre opinie i pomyślałam, że się może rozkręci. Nie myliłam się. Jak wcześniej pisałam Glee jest wspaniałym serialem, jednym z lepszych jakie oglądałam. Każdy bohater wniósł cząstkę siebie, co z wszystkich się zrobiła fantastyczna całość.

O czym jest? Glee jest serialem muzycznym. Bohaterowie mają naprawdę przepiękne głosy. Opowiada o chórze szkolnym, który ciągle boryka się z problemami. Chór, który nazywa się glee nie jest szanowany w szkole. Uczniowie członków uważają za luzerów i często oblewają ich koktajlem. W dodatku ciągle próbuje im dokuczyć szkolna trenerka, Sue Sylwester. Nienawidzi Glee i próbuje ich zniszczyć. Jak w każdym serialu nie brakuje problemów z przyjaźnią, kłopotów miłosnych i kłótni, co robi serial bardzo ciekawym. Jednak jest jeszcze dużo zabawnych scen, jak i wzruszających.

Co Glee mnie nauczyło? Przede wszystkim nie poddawać się i spełniać marzenia. Kurt nauczył mnie, że jak ktoś cię nie akceptuje, to mimo tego trzeba iść przed siebie i nie przejmować się. Tina pokazała mi, że czasem warto walczyć o swoje. Puck, że trzeba próbować, nawet jeśli sądzi się, że cos jest nie możliwe. Mike, że warto robić swoje nawet jeśli twoi najbliżsi są temu przeciwni. Blaine, że jak się straciło kogoś przez swój własny błąd, trzeba walczyć, aby go odzyskać. Rachel, że wierność jest ważna. Quinn, że nawet jeśli życie przynosi ci nie miłe niespodzianki, trzeba walczyć do końca.Finn, że czasem trzeba dać odejść ukochanej osobie. Jeszcze wiele innych, ale za dużo tego będzie.
Rok temu zmarł aktor grający Finna, Cory Monteith. Bardzo było mi smutno z tego powodu.
R.I.P Cory.

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie oglądałam ale Twój opis jest tak ciekawy że chyba zacznę :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham ten serial :)
    Oglądam go od początku :) Też mi było smutno z powodu śmierci Cory'ego :(
    może wspólna obserwacja? ja już i liczę na rewanż :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie oglądałam tego serialu, ale po twojej notce obejrzę:3


    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie oglądałam tego serialu :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o ty, ale nie oglądałam :)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie słyszałam o nim :) Co powiesz na wspólna obserwację?

    Zerknij na nowy post http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś postanowiłam go oglądać ale nie miała czasu więc odpuściłam ale zachęciłaś mnie więc chyba zacznę go oglądać ;)
    http://optymistyczna-realistka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie mam czasu na oglądanie seriali ;c

    obserwuję :*
    a tutaj mój blog matiaga.blogspot.com
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. Mają dla mnie duże znaczenie i zachęcają do dalszej pracy :)